Followers

Friday, February 6, 2009

menguap

aku ada satu teori tentang menguap..cikgu aku kata menguap disebabkan oksigen tak cukup di otak.ye ke? sebab ada jugak kawan aku yang dah tido 10 jam masih menguap lagi lepas bangun tido...err mungkin overdos oksigen di otak. ahaks!

masa sekolah dan masa di dewan kuliah aku suka duduk belakang kelas...tak suka duduk di depan...aku rasa yg duduk paling depan adalah org yang nak bodek cikgu..aku rasa la. jgan marah aku..bukan betol dan tepat pun apa yg aku rase. ahaks!

murid yg suka duk depan tentu rase aku budak yang tak suka belajar dan kuat main..sebab tu suka duk belakang...tak kisah juga.bukan betol dan tepat juga. hi hi hi.

di dalam bas..atau di dalam masjid..aku memang duk dibelakang...

sebetulnya bila duk di belakang aku nampak banyak bende...termasuklah penemuan aku tentang teori menguap....dari ujikaji dan pengamatan aku...bila seorang menguap biasanya org berdekatan dgn si penguap tadi akan turut menguap..dalam masa yang hampir sama...

dan bila aku duk dekat dengan member aku, bila aku mahu menguap aku tgk memang ada member aku menguap! huh...misteri betul...

tak percaya? peratilah sendiri...

13 comments:

Miss Izah Mohamed said...

mungkin benar mungkin tak..
meh kite kaji.. hehe

kueh bakar said...

izah...ko masih masuk kuliahkan...
nanti ko tolong kompemkan teori aku ni..heeeeeeeeee

Miss Izah Mohamed said...

heheh i slalu duk dpn skali..
so, xsmpt nk nengok laa..
so, teori tu xdpt diuji laa wt masa skrg.. hehehe

kueh bakar said...

izah..ko duk dpan sekali tapi tepi sekali..tepi dinding...kompem boleh tgk semua org jugak...hehehe

BudAk hijAu said...

betul!setuju!

aku tengah menguap sb boss aku menguap!! hahahaha...

momentinlife said...

ermm iye.. mmg betul.. aku pn notice gk!

tu tindak bls auto dr otak kite..
cukup ngan bunyi 'menguap' pn bole wat org ikut nguap gk, xyh tgk.. kikiki cube try test!~

SHARIFAH ASIAH said...

cikgu tengah menguap ni, tapi anak cikgu kat depan tv tu tak ikut pun menguap.. cukup tidur kut.. kihkihkih

Monkey D Luffy said...

ada kajian sains yang aku tgk kat TV memang kalau seorang menguap yg lain akan turut menguap... puncanya ialah sebab OTAK

~~Noli said...

mmg betul pon teori ko nih..dh lama dh pasan..ade kwn yg ckp "alaa..xkn nguapnye kalo ko nguap"..sekali tgk dier kembang2 idung tahan nguap punye psl..cett..ego sgt..haha

eliza said...

aku tgk kucing menguap pun aku bleh ikut menguap sekali..hahaha

kueh bakar said...

dak ijo..
ko dgn boss kamcing sebenarnya..
ahakss

momentin...
ye ke..
btol la teori aku ni...

cikgu asiah
tak cukup tido kuap
lebih tido pun kuap..
cukup tido tak kuap..
btollah

kapten..
kalo pi zoo
tgk badak air lawan2 kuap pun best...
mulut nganga besarrr

noli..
kembang idong?
dia kuap kot idong tue
hahahaha

eliza..
otak kucing kecik pun boleh berfrekuensi dgn otak kite?
aku rase ko memang mengantuk tue..
ahaks

Kniedaz said...

huh..itu memang betul..
macam berjangkit...

eiza in the house.. said...

bro..betulla teori tu...sbb hr tu eiza menguap n then akak opismate eiza pun meguap jugak..masa tu kita org nak g makan..guna satu kereta..