Followers

Sunday, November 6, 2011

gambar tetek

selamat hari raya aidiladha.

aku seorang yang suka baca paper. dari sekolah lagi aku suka baca paper. baca paper 'real' lebih 'feeling' dari baca dari online. memang isi sama tapi rasanya berbeza. seperti tengok bola live dengan tengok bola depan tv. seperti pergi konsert live dengan download tengok kat skrin komputer (alamak. ada konsert 30 tahun SEARCH la pula. hari tu kata dah taknak buat konsert. tipu! fly to jakarta la SEARCH!)

utusan dan berita harian, utusan lebih punya berita. berita harian banyak gambar. utusan banyak isi. cuma utusan, terlalu banyak berita politik. ia senak perut. serabut kepala. itu pasal orang kurang beli dan jualan merundum. Syahdunya orang pergi beli surat khabar 'headlines gile' - metro. -gadis kena rogol beramai-ramai. isteri makan luar. suami saya gay.asid cemburu. headline 'buruk2' seolah tiada yang indah tentang dunia. semua buruk2.

aku baca paper ada tabiat. aku tengok lelaki lain pun, mostly punya tabiat yang sama. baca dari belakang. aku suka baca paper dari belakang ke depan. sukan terutama bolasepaklah paling suka dibaca dulu. kaki nombor ekor pun suka baca dari belakang juga. sekarang, sukan utusan juga banyak. dulu ciput jer.

pertama kalinya semalam aku baca utusan, sisipan-kesihatan. ada gambar tetek. muka surat 5. gambar baby sedang menetek. tetek penuh. puting pun nampak. tiada 'kabur-kabur'. tiada censor2. gambar seperti melayu. rambut hitam dan kulit sawo matang. dunia sudah gila.

ps-oklah. mungkin terlepas pandang sebab orang berkenaan sudah balik raya.

2 comments:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

opss gbr tetek... sini pun ada gbr camtu.. 1 suratkhabar nie.. muka surat 3 (tiap hari.. dah sinonim dah).. gbr penuh pompuan braless hahaha... ;)

kueh bakar said...

kak
aku nak gi scotland esok!