Followers

Tuesday, November 22, 2011

hati itu fragile

seorang lelaki kuat juga menangis
seorang raja juga menangis
seorang lelaki yang berhati kering juga menangis
seorang lelaki yang kejam juga menangis
apatah lagi lelaki yang biasa-biasa seperti aku

mana mungkin seorang bernama lelaki tidak menangis
mana mungkin sama sekali

cuma mungkin
tangisan dia tiada pernah kelihatan
tangisan dia tiada pernah berbunyi
tapi percayalah semua lelaki menangis

lelaki juga manusia
manusia yang punya hati
dan hakikatnya
hati itu fragile

benar.

5 comments:

alien said...

lelaki menangis di hatinya..
betul tu..
zahir nampak kuat, tapi siapa tahu batinnya kan..
nama pun manusia kan.. pasti ada perasaan

b.i.n.t.a.n.g said...

aku suka bila kau tak boleh tidur..
jujur-sejujur-jujurnya..

lelaki tetap manusia.

kueh bakar said...

alien.
ye nama pun manusia.

bintang
aku memang suka mode 2, 3 pagi.
idea banyak macam paip air.
tapi mana mampu nak bangun pagi nanti.

wos said...

lelaki?
menangis?

ada.
tapi kebanyakannya gay.
eh?
hahahaha

aku kata kebanyakan.
bukan semua.

jgn marah dikkkk...
akak kau ni baru marathon baca entry2 ko nih..
rajin update blog skarang ek?
aku jugak yg pemalas.

kueh bakar said...

gay!?

oh tidak kakwos.tidak.tidak.tidak.

aku rajin update kalau susah tido.kalau susah hati.kalau kepala serabut.kalau banyak idea. kalau tenet slow..coba jugak tidoww..