Followers

Monday, November 7, 2011

fauziah gos - iqram dinzly

ahad.B-pop 6 november 2011.muka surat 11.

"sekali lagi susah saya nak tafsirkan apa jenis hubungan kami ini. saya tak berani meluahkan rasa ini kepadanya sebab takut hilang kawan. Saya tak rela kehilangannya kerana tidak dapat menerima itu jika terjadi kepada kami"-iqram dinzly

ashitte! kau kata kau takut nak luahkan. tapi kau bagitau surat kabar ayat seperti di atas. apa ogy gos tak boleh membaca? u got no balls.

aku ada sorang kawan. dia pilot. ogy gos satu masa dulu adalah pramugari,adalah x-gf kawan aku. gaji dia 14k sebulan. punya rupa. punya harta-apartment 2 3 bijik and savings. dan ogy gos tinggalkan dia begitu sahaja. the truth is - iqram, u r not ogy's taste.

u not like her.tell her u love her. kemudian ditinggalkan. meluahkan rasa pada seseorang yang kita suka memang sukar. situasi selepas meluahkan, juga bertambah sukar apabila kita tahu kita 'bertepuk sebelah tangan'. tapi itulah kehidupan.ia sebuah proses..

cliche.

'bunga bukan sekuntum'..

tapi itulah hakikatnya. luahkan dan pergi..kerana yang lain ada menanti...surely.

9 comments:

mashi said...

dia nak bagi hint lew tewwwwww...harharhar

rilex2,jangan emo

salam aidil adha :)

Mr PenyuBiru said...

14k/month ? naperlah aku tak jadi pilot.hehe..

standard aa artis kita,cakap kat wartawan ayat kaver-kaver,padahal dah declare dah..

makwe joni said...

kawan aku pun kabor gitu. payah nak cerita feel ke orang ni.

kueh bakar said...

mashi..
itu bukan hint lagi..
sesungguhnya bukan!ahaks.

penyu.
lupa. tu baru pilot baru.
kalau lama 20k++ MAS.
masa kena dump tu...
dia berkira-kira nak pi etihad.
etihad bagi 30k sebulan.
kalo ko pilot penyubiru tak wujud ler.hehehe.

m.joni
yeah! betol tu..

Hanis Azla said...

menyimpan perasaan lagi tersiksa sebenarnya kan..

b.i.n.t.a.n.g said...

sbnrnye ko nak ogy gos tapi tak dpt kankankan? haha!

||alis|| said...

selalunya begitu, kami pernah saling meluahkan, akhirnya kami tak kemana, hujung2 2-2 kekok.

kueh bakar said...

hanis..
i guess so..

bintang
eh. lisa surihani aku nak letak mana? haha.

alis
hurm..saling meluahkan. kalo 'on' teruskan.kalau 'off' jangan stay. memang 2 2 akan kekok.cuma ada 2 jalan, tinggal atau ditinggalkan..

Tukang cuci cute said...

Mmg xmacho lah.. kalau berani p jelah bgtau.. apa kes nk bgtau suratkhabar... buat malu jek.. (ke nk cari publisiti murahan ahaks)