Followers

Tuesday, December 6, 2011

28 nov 2011

dad.
i love you.
so much.
since the first time i open my eyes
till the last you're closed yours.
and after.
forever...

[Badarudin
270553-28102011]

semoga aman di sana. al-fatihah.
amin.

entri meraban tentang chenta dan hati itu fragile adalah rasa sedih, kesian dan sayang aku pada arwah..

ps-terima kasih pada zali, dillah, kijar, pudik yang datang hospital. terima kasih pada john,azraii yang tel. terima kasih pada mar, sema, d.o yang sms. terima kasih merang,nyor, aida dan sesiapa yang aku tak sebutkan. terima kasih cel. terima kasih kerana cuba 'mencari' aku yang missing in action. aku tahu korang tak baca blog aku, tapi terima kasih. u guys - adik beradik yang tidak pernah aku miliki..terima kasih.

adik-beradik- semoga sentiasa mendoakan kedua mereka. mereka sentiasa di hati kita. sama-samalah kita menjaga satu sama lain dengan lebih baik.

'..kawan tak perlu hari-hari jumpa
kawan tak perlu hari-hari telifon
kawan tak perlu hari-hari sms
yang penting..
peduli...'

-fynnjamal-

9 comments:

risanur said...

salam takziah...moga roh arwah dicucuri rahmat olehNya...

makwe joni said...

takziah kawan..


kira dah 'geng' lah kita ni

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Takziah.. Semoga arwah Ayah aman di sana..

b.i.n.t.a.n.g said...

sori bro. aku tak tau. patutla lama tak update.

sorry for ur loss. semoga arwah ayahanda tenang disana. tabah lah. Tuhan lebih sayangkan mereka.

Chuu Muqhlis said...

takziah kuehbakar.,
semoga lebih tabah :)

edaleeja said...

salam takziah..u have to be so much strong dear fren..kuat utk adik2 ye..

anumuchan said...

salam takziah.Al fatihah..

anumuchan said...
This comment has been removed by the author.
kueh bakar said...

terima kasih semua.
terima kasih strangers.
terima kasih.