Followers

Thursday, December 11, 2008

sembilan



aku suka no 9.
semua org ada no kegemaran.
aku memang suka no. 9...
kenapa aku suka no 9 ek?


mungkin sebab aku lahir bulan september.
dan bukan lahir kat negeri 9(nape takde negeri 6,7,5,3..hehe)
jersi bola aku masa sekolah pun no 9
jersi bola masa kolej 2 upm pun no 9
aku suka ikan sembilang
aku minat ronaldo brazil
aku minat careca nine
no kecemasan 999


9 itu no paling besar
kalo terbalikkan 9 jadik 6
9 kalo kat jam ada maknanya
mak kandungkan aku 9 bulan
9 setat dengan huruf s
september setat dengan huruf s




kenapa aku suka no 9?
entah la.
kau.kau.kau..
suka no apa?


5 comments:

-LaDy rAzOr- said...

aku suker nombor 4...
ekekekeeee.........

AKU said...

gue suke no. 8~
heh~

kueh bakar said...

no 4... org cina tak suka no 4..
kalo no 4 single kat plate keta milik melayu laa keta tu...

apsal suka 4? lahir april? ke minat lagu bila april...fazley(eii aku tak suka dia ni)

no 8...'aku' ko ni macam cina...single plate no 8 buleh cecah rm 60,000.00
no jersi gerrard!

RoSe N' ChOc said...

sy ske no. 7..

sukenye...

kueh bakar said...

eleh..minat bekem la tu