Followers

Friday, December 19, 2008

rita-zafuan




Rita Rudaini.
cantik mak jan ni.muda.bergetah lagi... muka dia muka org innocent..lembut..(abaikan pergaduhan dalam kolam tuh. hahaha)...muka dia sama macam muka eja..muka innocent. dulu pengacara bola..sekarang pemain bola...he he he. dia mengorat zafuan aku rase...

zafuan
muka dia ni hensem jugak. respek kat dia ni. walaupun masih muda tapi berani... berani untuk tidak buat dosa...bukan dia tak nak kawin kat sini..dah bgtau kat bapak tapi bapak tak setuju....dia buat apa yang dia rasa btol...buat keputusan utk kehidupan... btol atau salah...biar masa menentukan...

aku harap mereka kekal bahagia...jaraknya 11 tahun..sekarang ok...tapi taulah perempuan ada jam biologi...lelaki tidak....

Akbar Shaari
mak ai. dunia ni kecik jerk...bila mengulas bola nanti...camno tu?

kepada parents...budak2 mahu kawin tolong kawinkan...jangan menghalang....kehidupan adalah sekolah...sekolah tentang kebenaran...jgn hidup dengan kepalsuan...

'keberanian chenta' kata utusanmelayu...

4 comments:

SHARIFAH ASIAH said...

Slm. anak ni anak cikgu ye.. Cikgu suka visit blog anak ni. Macam-macam ada. Hiburan, politik, semasa,and so on. Semua good post. Well-rounded mungkin charactor u.

kueh bakar said...

ye cikgu.
saya anak cikgu.
terima kasih cikgu!
(sambil berdiri ni)
:P

RoSe N' ChOc said...

erm, life is full of unexpected things..

hai mcm2 la..

kueh bakar said...

yup rose sebab tu mami faris cakap
'jangkakan suatu yang tidak dijangkakan'...