Followers

Monday, August 9, 2010

6 aktor yang aku suka


1.farid kamil
Dia antara yang suit-benar dengan lisa..jadik TERPAKSA la aku masuk dia dalam list. he he he...mungkin sikit masa lagik jadik pasangan ogy-ali setan...dou paling diminati...coba le korang belakon arahan kabir bhatia sekali...


2.fahrin ahmad
dia ni smartguy...ala2 korporat...badan pun tough...berlakon pun ok...cuma sebab dia menangis pasal 'linda onn' laa aku letak dia no 2 belakang...kalo tak no lagi baik....menangis satu tv dan satu mesia tahu...adoi.hilang macho...sebab aku rasa isu dia tak cukup kuat untuk dia menangis...


3.remy ishak
ini pun badan ala2 fahrin jugak...baru nampak lepas nur kasih...kalo lagi banyak belakon lagik best dia ni...muka dia memang muka melayu tulen..macam takde campur...hero gelap dan tegap...


4.ahmad idham
muka tak bape hensem...tapi ada aura jadik hero...special dalam ayat2 best..dalam dan ada makna...aku suka tgk ahmad idham....dulu drama dia memang best2....dan dia belakon pun bestt...dan dia kurang citer2 tak sedap didgr di luar filem...aku suka tu...


5.zizan nin
kalo nak keluar dari watak hero serius, kelakar senyum bukan kelakar terbahak-bahak...zizan nin paling best...tunggu filem dia masuk panggung nanti


6.azhar sulaiman
yup...aku rasa dia paling aku suka jadik hero...mungkin 2-3 tahun lagik jatuh laa ranking dia pada hero2 lain..

nota kaki : mintak maap le rosyam..ko no 7..ha ha ha

No comments: