Followers

Monday, January 5, 2009

mengapakah




MENGAPAKAH???




mengapakah
membunuh dan membunuh
dan terus membunuh?


mengapakah
dunia diam
dunia membiarkan
dunia tidak berbuat apa-apa


mengapakah
tiada rasa kasihan
tiada rasa sayu
tiada rasa sedih
membunuh dan membunuh?


ya Allah
kuatkan semangat mereka
bantulah mereka
menghadapi dan terus menghadapi
mengharungi dan terus mengharungi
mendepani dan terus mendepani
yahudi yang Engkau laknati


10 comments:

eiza in the house.. said...

sedey tau...tgk dia org ditindas mcm nie...tp kita kene bersyukur sbb negara kita tak mcm tu..nauzubillah..jauhkan la

mat said...

sedih tgk kan? memang kejam betol rejim Zionis..

Monkey D Luffy said...

manusia ni kadang2 lebih teruk dari binatang sebabnya mereka ada akal yg tak diguna

FarA AqMa said...

kadang2 bukan kita tak nak membantu,bukan kita tak ade perasaan cume kadang2 kita tdk cukup berani untuk melawan,kdang2 kita takut keatas impact yang akan berlaku jika kita melawan.=)

BudAk hijAu said...

semoga Allah turun kn bala kat diorg nt!!amin..

~aku xley lah bca entri cm nie..
sedih dowh!!

kueh bakar said...

ieza
yup kita kena bersyukur..

mat
memang rejim zionis ni kejam
bila lah diorg menderita plak nanti...

kapten..
akal iblis memang begitu...

fara...
lawan jek!
'takut dgn risiko jgn bicara tentang perjuangan...'
bisa ku dgr ni...di mana ya?
:P

kueh bakar said...

budak hijau
kita doakan org palestin merdeka
aman dan damai...

Cik Mira said...

please pray for them :(

AKU said...

anda diTAG...tahniah!!

kueh bakar said...

aku..
kalo ditag apa maknanya?
macam mana?
tak paham aku...

sekarang bz sgt...nak berbelog pon x sempat...skang pukul 118 pagi...keje masih banyak...huhuhu..tapi alhamdulillah...good start for 2009...semoge rezeki bertambah murah...

cik mira
yup marilah kita semua berdoa...
semoga mereka kuat dan tabah
semoga sengsara berakhir