Followers

Thursday, January 22, 2009

kebetulan?

sedang aku membawa kereta ptg tadi...ada msg masuk...

"Insyaallah aku blik esk..bila free"

konfiden aku taip..

"anytime..tp bagitau awal skitt"


"aku bwk adik ipar aku la wey...siap ala kadar je dahla...natural beauty he he"

aku reply..

"woii..aku tak mo laa...aku mo belanja mu, suami dan anak2 mu je...aku malas laa...tak biasa la bende2 gini..."

"dah tua dah wei...malu apa..."

msg terakhir aku tak reply...aku biar je...terus bawak kereta balik ke kedai...






2 minggu terdahulu...
tepon aku ada kol masuk...aku tgk no...aku masih kenal no ni...aku tekan butang hijau dan diam...

ayu " helo.."
aku "hello..."

ayu " mcm mana aku mau cakap ye...macam mana ehh..."
aku diam...pehal pulak dia tepon aku ni...kaget lagi ni...aku diam...terkedu...

ayu" macam mane eh?"
aku"...aku blank ni..lama x dgr sore mu...mmm...cakap jer"

ayu" mu nak jadik besan aku dak?"
aku" hah?"

ayu"yelah...jadik besan aku...adik hubby aku single lagi..."
aku" ehemmm...sejak bila mu jadi macthmaker ni..."

ayu" yelah...mu payah sangat nak cari...meh aku carikan..."
aku" hushh...taknak laaa aku..."

ayu"aku mgkin balik bangi raya cina nanti....mu kata nak belanja aku, hubby dan anaks...leh aku bawak adik ipar aku skali nanti..."
aku"gluppp....errr...tgklah nanti..."

ayu" okeh bye..assalamualaikum.."
aku "bye..waalaikumusalam..."

perbualan tamat.oh aku baru teringat ayu ada 6 adik perempuan!!!
aku msg...

"aku jadik adik ipar mu laaa..adik mu kan ramai?"
ayu reply..."semua dah kawin!!!"



ps-ayu bukan nama sebenar.hehehe.ayu? sapa ayu?

12 comments:

eiza in the house.. said...

hehehe..bagus la ade org tolong carikan..dah tau background sekali..tak payah nak tercari2..mcm eiza tak de sapa nak cr kan..bila cr sendiri byk yg meroyan..huhu

besi said...

kueh bakar...tak tau nak komen apa?
just hai je la

cik helena said...

salam kenal,.hihi perut da okey,

nak komen sikit,tak salah kalo nak kenal kan,kate org tak kenal make tak cinta,,hehe

Diamilikku said...

sedih2nya entry...tam mo ahhh sedih2...

Kapten Luffy said...

ala memilih lak... tgk2 dulu. kan dah lebih 30... usaha bro

Miss Izah Mohamed said...

uiks.. dah ade org nk kenenkn tu trime jelaa..
tp kompius gk.. nk pilih adik2 ayu lak?? ke mmg dh pnh bekenan kt salah sorg adik2 ayu tu dlu?? hahaha
tp ur not so lucky.. sume da kawin.. aduyai ..;p

kueh bakar said...

eiza..
coba ko coobaaa...
suh org cari..
tapi ko blum abis study lagik
dah..pi study!!!

besi..
komen jerk pa pe
komen jugak boleh mengasah minda
menajamkan pikiran
kritis...

madihays
salam..yup anggap macam prinsip bizness
luaskan network..
aku ada beberapa jams lagik
nanti ku pikior btol2...

helena
bagusla perut da okey
"tak kenal maka tak chenta"
tapi
bila da kenal tak chenta2?

diamilikku
yup hidup musti gumbire

kapten...
aku bukan cerewet TAPI bukan tak memilih...lelaki kena PILIH..perempuan kena DIPILIH.yeke?

izah..
nanti aku citer lagi...
tu prolog tue

kueh bakar said...

izzah..

ayu ada ramai adiks...
adiknya pun ada yg belum kawin..
tapi dia tak sanggup weh jupe aku time dia balik umah mak bapak dia..
ahaks

CikYana(",) said...

btul tue..cik yana da ok

kueh bakar said...

ok cik yana..
jangan mudi-mudi..

TiNiE said...

besan ker biras??? salam singgah

kueh bakar said...

tini...
adik kepada suami ayu..
biras ye?
tq..nt aku betolkan