Followers

Thursday, April 25, 2013

blook kueh dah siap!


Yahoo! Akhirnya 8 unit buku cetakan pertama sudah berada di pasaran. Haha. Poyo. Aku rasa satu buku bermuka surat 233 pages aku mahu tolak RM 15.Bukan semua entri ada. Aku pilih-pilih. Kalau semua entri, ia berjumlah 400 lebih pages.  Kalau readers rasa nak beli, jangan malu-malu membeli. Kalau nak letak entri sendiri sebanyak 30 pages, dan aku akan editkan sedikit cover, letakkan nama blog anda dan aku tolak RM 20. Bila lagi mahu rasa poyo seperti aku rasa? Ahaks.

Kalau mahu, sila email aku, pakcik.ubi@gmail.com 

Sekarang, banyak kedai telah punya mesin Perfect Binding. Sikit waktu dulu, hanya kilang percetakan yang mempunyai mesin Perfect Binding dan jika kita mahu buat buku, ia memerlukan kuantiti yang banyak. Baru mereka jalankan job tu. Namun kini, kuantiti yang sedikit pun, buku mampu dihasilkan dengan kos yang agak murah dan berpatutan. 

Penyu, Hemy, Jard, Kniedaz, Tcc sila bagi alamat. Aku nak pos buku. Ini orang mahu percuma. Jadi aku bagi percuma. Yang lain mahu beli, jadi sila beli. Ahaks.

Err. Gambar buku yang dah siap belum ada. Nanti kalau berkesempatan aku tangkap dan uploadkan. Ekceli, aku rasa agak malu untuk siapkan buku ni, dan jual kat kawan-kawan. Tapi aku mahu rasa, kemaluan itu.

Defeat doesn't finish a man, quit does. A man is not finished when he's defeated. He's finished when he quits. -Richard M. Nixon- 

9 comments:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

TCC tuh akak ke ahaks ;)

kueh bakar said...

yo ler..lupe t3pc..

HEMY said...

no 18, Jalan impian putra 4/4A,Taman Impian Putra, 43000 Kajang

risanur said...

congrats ye...

nak gak buku free hehe...

TuN TeJa said...

hehehehe...dah siap akhirnya aku nk beli lah...camner? email ke pakcik kueh ya.....

adie said...

aku malu sebenarnya nak menerima blook tersebut secara percuma,tapi aku mahu rasa, kemaluan itu. haha

kueh bakar said...

risanur..
nak gak? erk! ahaks.

teja
ha ah. email dulu alamat. Serdang ker?

Mr Penyu
hahahhahaha. I like!

Kniedaz said...

Wah..wah...
Seronok ni nak dapat percuma

Bahagian Perpustakaan
UiTM Cawangan Pulau Pinang
13500 Permatang Pauh
Pulau Pinang

Kniedaz said...

Rafidah Muhamad Sam