Followers

Sunday, June 7, 2009

sedang ingin berchenta

13 comments:

Masy said...

1st!! yeahuu bjaya~

sedang ingin berchenta yaa.. hohehohe aku pose so no komen. huehehe

kueh bakar said...

masy..
macam kilat ko ni...
x smp seminit

patungcendana said...

re:...nanti la aku letak gambar pantai dungun...

"kasik org jelesss dan dgn kadar segera mahu kawin dgn org dungun.."

hebat betul pantai dungun ya...

aku takde pulak ambik video aku main gitar tu...tapi boleh je aku tuju lagu tu untuk kau...aku main lagu...here without you...3 doors down...suka tak?...hehe

sedang ingin berchenta aku tak tahu main lak...huhuhu...

kakpiah said...

apasal aku bukak kosong jer entri ni aar?

adekah ini bermakna kakpiah sudah terlalu tua utk berchenta?
hahahaks!

momentinlife said...

ermm bg aku masa boleh??
aku masih belum mahu....

wakakaka

♥chentaMAYA™ said...

kamu sedang ingin bershenta kah?
hee~

Jard The Great said...

kamu nak berchenta dgn sepa??? baik ko terus terang.. hahaha...

zonaku said...

ko nk bercinta ngan sapa nie?

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

pe kna mengena lagu ini dgn en kueh bakar?

adibah said...

ni lagu fevret aku nih...!

selamat berchenta :-)

xuen adyla said...

sapa gadis bertuah tu abg kueh

invitation kahwin nanti sila post umah xuen
hahaha

sharamli said...

cinta?

aim-a said...

kenapa dedahkan kisah chenta kita??? hahahahhaha :P