Followers

Wednesday, June 3, 2009

lagu-lagu peberet


Lagu memang dekat dengan jiwa..dekat dengan hati...lagu boleh mengingatkan kita tentang sesuatu..tentang dia..tentang peristiwa...bila dgr lagu ini kita ingat itu...dengar lagu itu kita ingat ini...serius! aku memang kagum dgn lagu2 yg best2 yg muncul dan saban muncul...tak kering idea...owhh!

1.Soul Asylum-Runway Train
2.November Rain-GnR
3.Goo goo dolls- Iris
4.Nigina - Search
5.Man who sold the world - Nirwana
6.Bonjovi -Always
7.Puff Daddy - ill be missing u
8.terbang Helang - Kak pah
9.Spider - relaku pujuk
10.red hot chili paper - scar tissue
11.vertical horizon - best i ever had
12.merah -def gab c
13.radiohead - karma police
14.greenday - Macy day parade
15.A.C.A.B - where the bootboys gone
16.metalica - unforgiven 2
17.ternyata-estrella
18.wonderwall - oasis
19.hero - enrique iglesias
20.jewel - foolish game
21.wondefull tonight - eric clapton
22.drawning- bsb -hahaha!
23.aerosmith - i dont want to miss thing
23.kryptonite - 3 doors down
24.dewa - separuh nafas
25.the cranberries - zombie
26.hotel california - eagles
27.lagu rayas lama-lama
28.oh ibu - exist
29.ace of base - all that she wants
30.sheryl crow - all i wanna do
31.tuhje deka to -dilwale [kehkehkeh!]
32.duran duran - ordinary world
33.james blunt - cry
34.betterman - robbie wiliam
35.kau ilhamku - man bai (alis..aku pun suka lagu ni)
36.Mr big -to be with you
37.cant fight the moon light - leAnn Rimes
38.pretty ugly - mr ronald moore
39.peterpan - mungkin nanti
40.plain white t's - hey there delilah (30 juta views kat utube)
41.modjo - lady
42.CROMOK -another you
43.lupakanlah - Wings
44.Entah Jadi entahkan tidak - SM salim duet Sheila Majid
45.Butterfingers - viopipe


lagu2 ini..(ada's yg tertinggal) memang menusuk jiwa..memang best! hohohohoho! lelaki memegang gitar..memetik..sungguh seksi...tak percaya tanya perempuan...

perempuan 'muka paling jujur' adalah ketika dia tidur..sore pompuan paling seksi.. kalo baru terjaga dari tidur...tak percaya tanya lelaki...





30 comments:

Jard The Great said...

ko miskol 5:30pagi td sbb nk bangun kan subuh atau.. nk dgr suara aku yg tgh mamai?? hahaha.......

sharamli said...

0h ibu paling sadis..hu3

Masy said...

lagu vertical horizon aku ske everything you want. sbb tau yg tu je. hihihi :D

thanks~

merah hijau said...
This comment has been removed by the author.
merah hijau said...

bukan ke suara lelaki sgt2 lah romantik bila terjaga dari tidur gak..

helena's said...

yeke camtu..nt saya tanye lelaki..hehe

music adalah salah satu terapi yg bagus,,

patungcendana said...

aku pun main gitar...seksi tak? hehehe

aku suka november rain...

woodstacker said...

aku suka lelaki yg tak budget bagus, main gitar untuk aku lagu mati hidup kembali by butterfingers..

moment said...

lagu aku...

xuen adyla said...

pesanan akhir tu betul kut..
sebab ramai sgt suka fon malam2 apa kes xtau

Zaidon said...

salam.. sama la, teman pon suke dengor lagu yng mike tulis tu..

citahrudin said...

jap2..maksud muka pompuan paling jujur tu mende?

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam kuehbakar,

aku suka lagu no. 7, 21, 26 dan 32 tu

ni kira buat permintaanlah ni,
bila nak putarkan (?) ...

po+yaty said...

eh, bgn2 tido
trus pegi jumpe lelaki ye
baru bole tau kita cantek ke x?
cam tu eh??

HAHA

sushi_me said...

ermm..best2 lagu2 tue..ade yg mmg jadi feveret sy lame dulu...

||alis|| said...

ku carik lelaki yg petik 'kau ilhamku'... mmg cair saya ;)


dulu dah jumpa; once; tapi mggu pas dia dah kawen.. so tak bleh nak minat dia lagi ;P

Monkey D Luffy said...

aah betul

(macam berpengalaman jer aku)

aim-a said...

ooooooooooooooo...ngintip sore pompuan ek..biase ni..nak kne babab ni..hihihihi :P

adibah said...

KuehBakar,

Kalau kau nyanyi secara unplugged lagu no. 19 ditujukan untuk aku.. confirm!!! I DO!! hehehe

Aspalela said...

Kueh....
gambo tido yg last tu bernyawa lagi ke tidak??

gulp!

kueh bakar said...

poyaty...
kalo bgun tido dah tak cantik...masa tido betol2...bukan tido2 ayam..wakakakkaa

sushi_me
ko suka lgu mana?

zaidon..
selirik seirama la kite..

aspalela..
idup lagi rassenye..
nyawa2 ikan kot..ekekek

aima
babab???

merah ijau..
apsal xleh masuk blog ko?

helena..
yup btol

patung..
huh..seksi..seksii..

jatt..
sajek nak test tepon ko on ker off
ha ha ha

sharamli
yup..sedih lagu tu..
mak2 dgr pun boleh nanges

masy
sama-sama dowh

momen..
seme ker? lalalaa

citah..
tanya abah ko..
ekkekkee

xuen..
ko pun kena kaco dgn 'ring' ker

kakdib..
kang aku nyanyi nuar kang
ishhh..iskk

l0ti f00l garden said...

negaraku-paling menusuk kalbu ku

kueh bakar said...

loti

ko memang patriot!!!
bagusss

SHARIFAH ASIAH said...

kalau pompuan tidur berdengkur tahap gile camna plak..Sure lelaki jawab aku cabut lari..

John Iverson said...

Kebanyakan lagu mmg best... Try Avenged Sevenfold plak bro... layan...

kueh bakar said...

pengetua sharifah asiah..
macam mana ek????

jonrambo..
ok nanti aku try dgr..

eliza said...

semua snarai tu aku suka kecuali no 31..hehe

momentinlife said...

ada tertinggal nih...

Incubus-Drive

Nuno Bttrnct - More Then Word

Raihan - Iman tak leh diwarisi..

=p

kakpiah said...

gambo yg last tu mmng jujur abis!! wakaka...

~Cinta Cukulet~ said...

lagu gelang si paku gelang tak de ke heheee