Followers

Saturday, June 8, 2013

de classic Penyu Biru


Setelah aku mengepos blook pada Penyu, dia mengepos kembali pada aku. Tshirt dan frigde magnet. Terkejut juga dengan klasiknya penyu. Terima kasih. Ahaks. Kepada yang belum dapat harap bersabar. Blook dah siap cuma aku belum pergi ambil dan akan mengepos dengan segera setelah itu.


3 comments:

MR Penyubiru said...

orang berbudi kita berbahasa..

p/s : aku ingat dah tak sampai sebab lama giler tunggu respond ko.hehe

indah-chan said...

blook tu apa weh? kueh ko nak tak fridge magnet dari aku? kasi jugak lah blook tu kat aku...

kueh bakar said...

indah chan
boleh saja. bagi alamat je.