Followers

Thursday, October 6, 2011

pink color maa..

"pink color maa" kata zizan setelah membonceng bakal hantu dalam filem hantu bonceng.Ia scene pada permulaan cerita. Ia adalah satu dialog lucah. mungkin ramai tak tahu dan ramai tak perasan, tapi lelaki ramai tahu apa maknanya. aku pun tahu, sekali pun aku belum kawin. ngeh ngeh ngeh.

sempena oktober bulan 'kanser'. aku akan mempinkkan bankground blog. tanda sokongan kepada semua pesakit terutamanya mak saudara aku dan kawan aku, yusnieza. semoga terus kekal dalam semangat tanpa putus asa. semoga orang-orang terdekat menjaga mereka dengan penuh kasih sayang.amin.

aku seorang lelaki yang masih belum berani untuk memakai baju kolor pink sekalipun aku rasa lelaki yang memakainya cukup seksi. ini bukan statemen gay! pasukan bolasepak juventus pernah pakai pink. kumpulan maharaja lawak, jambu juga pakai pink. tapi tak nampak seksi. nampak jambu.ahaks.

dan seorang perempuan yang memakai baju pink tidaklah aku kategorikan sebagai seksi. pada mata aku, seksi seorang perempuan tidak terletak pada baju pink yang dia pakai. tidak seperti lelaki yang pakai pink.

kawan aku yang pernah ke tanah arab. mengatakan perempuan di sana cukup seksi. baju memang tutup. rambut memang tutup..tapi mata-mata perempuan-perempuan arab di sana, mengganggu tidur.sangat seksi katanya.dan ya, seksi itu subjektif.

ps- loghat trg kolor pink itu dipanggil kolor samo.

11 comments:

sharamli said...

sangat lemb0t bl0g ni...ha3

Tukang cuci cute said...

pink itu menawan dik.. tudung color pink.. tudung fav akak ;)

Chuu Muqhlis said...

wahaa., seksi blog kau jah XD

mashi said...

pink!!!buat rasa nak makan eh krim je..

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3...

pink tu la cantik..lembut.hehe

mata org2 arab mmg seksi n menggoda..ehhe

lotikus disarimankan said...

pink kaler maaa!!
tau apa maksud si zizan tu...

risanur said...

mmg cantik bila blog sudah bertukar warna...hehe..kalu tak warna kelam je..

wos said...

pinkk?

pitam.

Hanis Azla said...

seksi itu mmg subjektif.. sbb itu akak tak nampak lelaki pakai baju pink itu seksi.. he..he..

semoga semua pesakit kanser tabah dgn ujian untuk mereka.. semoga kita yg lain dilindungi dari penyakit itu hendaknya..

kueh bakar said...

sharamli
blog lembut org tak lembut.auw.

sistcc
saya tak suka pink.

chu.
kau ada? haha

mashi
ko suka strawberi ker

ila
ye menggoda.

lotikus
diam2 suda

risanur
cantek ker? demi kempen on la pink.
cam jaapar on pula rasa.hahaha.

kakwos
siyotttt.

kueh bakar said...

kak novel

baju apa yang seksi?ker kolor baju tak seksi? ngeh ngeh.