Followers

Tuesday, October 4, 2011

curang itu satu seni

telah aku dengar
politik itu satu seni
seni yang serba mungkin

telah aku dengar
bolasepak itu satu seni
seni yang menghiburkan
ye. bagi lelaki tentunya.

telah aku dengar
art of war
bunuh-bunuh itu
juga satu seni

*diam*

hari ini
aku dengar satu lagi
curang itu satu seni
wooOOoo.

erm.
seni itu tipu daya.
boleh?
hahaha.

11 comments:

sharamli said...

seni yang mcm mana tu..ha3

Tukang cuci cute said...

menipu mmg kena ada seni kan.. terutama dkt2 nk exam nie.. ;)

b.i.n.t.a.n.g said...

both blog aku baca.

wos said...

curang = seni yang membunuh

bunuh jiwa.

TuN TeJa said...

Bolehhhhh sgt kannnnsss...mmg curang itu seni yg paling halus, yg boleh menikam hati & nurani,menusuk kejantung & mematikan kepercayaan...

ku-cit said...

nanti lama2 smua benda dlm dunia org nak claim seni kan..

kueh bakar said...

sha.
entah.ha3.

sistcc
ye.ye.seni tiru.ahaks.selamat periksa.

bintang
blog tu blog seni kan

kakwos
huh?ganas.

teja
ko punya makna macam nak tarik picu pistol jer!ganas3x.

kucit
dulu, masuk sekolah, ingat ada senilukis jer. :p

Hanis Azla said...

mmg org yg "berseni" aje boleh berlaku curang.. kan.. he..he..

kueh bakar said...

sis.
novelis juga seorang seni.ahaks

Chuu Muqhlis said...

ok ni aku x percaye >.<

onino said...

Kueh , kekasihku dulu pernah keluar dengan wanita lain untuk shopping2 , tengok wayang , mandi manda di air terjun . tengok binatang di lanchang. itu bukan tuduhan tapi ada pic yang menceritakan semuanye.

Apakah itu seni?