Followers

Friday, June 10, 2011

terengganu vs kelantan finale f.a 2011



WAAAHH!inilah kali pertama dalam sejarah, terengganu vs kelantan bertemu di pentas final.di atas kertas tentulah kelantan merupakan favorite untuk juara. dari segi psikologi tentulah juga kelantan sebab masih segar dengan kemenangan 3-0 baru-baru ni.pengalaman beraksi di final sejak akhir-akhir ini juga menyebelahi kelantan.Tapi tuah finale f.a 2011 belum tentu kelantan juara. he he he.


dari segi sejarah, perlawanan derby trg-kelate sangat panas. ia penuh emosi dan ghairah.menurut hamidin, org kuat FAM, tiket 30 ribu di kelantan dan 30 ribu di trg sudah SOLD OUT. dan tinjauan FAM semalam, tiket umpama 'pisang goreng panas'.jika momentum berterusan ia akan mencipta rekod kutipan tiket tertinggi final piala f.a.setakat ini ia telah mengatasi jualan tiket final piala malaysia 2010. ia memang final impian.

trg sudah melepaskan peluang terbaik untuk menjuarai liga super.untuk rekod, trg tidak pernah muncul juara liga.sekarang adalah peluang terbaik menjulang piala. lagi pun jika kelantan juara maka peluang kelantan sapu bersih 4 piala tahun ini cukup-cukup cerah! oh tidak!

Tahun depan, pemain import sudah dibenarkan untuk kembali warnai kancah liga, dan ironinya, trg jarang cerdik dalam memilih pemain import.pasukan seperti selangor, kedah, perak, pahang tentu akan bertambah kuat dan mantap.

okeh stadium of bukit jalil. im coming! trg, kau wajib JUARA!

ps- zarpe. demo jangan ego sangat gu. ingat tak dekad lepas, demo ada team kelantan, skmk kelantan, tnb kelantan, jkr kelantan tapi tak pernah masuk final. kawe la bagik sekeping tiket untuk demo merasai suasana stadium-full packed, trg-perak. he he he.

penyokong hebat = selangor.kl.perak.trg.kelantan.johor.kedah. jika antara pasukan ini masuk final, kantung FAM pasti penuh.

4 comments:

Anonymous said...

ok. aku sokong trg sebab ko member

vidadarisakura said...

ok no komen. haha

anumuchan said...

mmg juara dah tu.hehee

TuN TeJa said...

Trg the bestttt...