Followers

Wednesday, June 22, 2011

aimi, sara, pakcik hasyim dan jimi

aku sudah ada idea untuk masuk kontest ni.oleh sebab aku tiada laptop dan broadband sendiri-lupa tarikh tutup, maka tertutuplah tarikh tutup kontest ni. tak kiralah, alang-alang dah beridea baik teruskan aje.kadang masuk kontest bukan untuk menang.cewwwh!

blog yang menganjurkan kontest-http://rozamisme.blogspot.com
kepada bukan pembaca blog ini.minta maaflah jika kurang paham citer.he he he.

aimi,sara pakcik hasyim dan jimi

sara datang ke rumah aimi..ajak aimi makan.. restoran mamak..aimi sejak datang kuala lumpur memang suka makan kedai mamak. katanya cepat - simple - boleh telan. sara, dia tak berapa suka makan di kedai mamak..hanya memesan tea 'o' ais limau..

sara : saya tak suka la awak serumah dengan pakcik hasyim. saya tengok dia lain macam jerk.macam tak normal jer...

aimi : lain macam? macam mana...biasa jer.

sara : masa saya tunggu awak depan pintu...saya rasa nampak dia ramas punggung awaklah..saya pun belum penah buat macam tu!"

aimi : kalau awak nak ramas saya bagi jer...

sara : aimi! saya nak awak keluar dari rumah tu..

minggu selepasnya. di kedai tomyam. berhampiran kedai mamak minggu lepas.Aimi bercerita kenapa dia tak boleh pindah. ada klausa dan perjanjian bertulis yang menyatakan dia tidak boleh keluar meninggalkan pakcik hasyim.

sara : tak ada cara lain ker? saya takut. dia gay.

aimi : tak per. saya dah pakai spender pompuan.saya nak spender awak, awak tak bagi. itu jer cara saya nak selamat dari guna-guna pakcik hasyim.spender pompuan!

sara : takde maknanya saya nak bagi..awak beli je kat kedai baju hari-hari..eh.pikirlah awak. jalan untuk keluar dari rumah tu..awak sayang saya tak?

aimi : sayanglah

sara : baik. saya bagi masa seminggu. pilih saya atau pilih dia..

sara bangun mahu balik. tea 'o' ais limau hanya separuh disedutnya. dia rasa dia kena tegas. dia rasa pakcik hasyim sangat tidak normal. jika aimi yang normal boleh bawak pakcik hasyim jadik normal tak pelah. bagaimana kalau aimi pulak yang terikut jadi tidak normal.nauzubillah! simpang malaikat 44..

aimi tepuk dahi.

3 minggu selepas itu..aimi telefon sara. dia minta sara datang tolong angkat barang dan mahu pindah ke rumah baru. sara tersenyum riang.semasa di dalam kereta. sara yang memandu..

sara : saya sukalah. awak dah keluar dari rumah tu. selamat awak.kalau lama-lama bahaya!

aimi : saya kan sayang awak..

sara : emm..macam mana awak boleh keluar dari rumah tu?

aimi: panjang ceritanya.. nanti saya cerita..awak boleh berenti kat petronas tu jap..saya nak gi toilet jap..

aimi keluar kereta.dia berjalan sedikit terkangkang. seolah menahan kesakitan..menuju toilet petronas.

tuttt..tutttt...!!!

aimi tak bawak tepon. tepon dalam kereta. ada msg masuk. sara memandang dan mencapai tepon. dia bukak inbox dan baca msg...

" aimi..jimi memang hebat.pakcik cukup puas hati. kerana jimi pakcik lepaskan aimi. rasanya pakcik dah dapat apa yang pakcik idamkan. terima kasih. pakcik pasti merindui jimi"

uwekk. nak muntah aku dengan bangla bodoh ni. kalau bukan kerana aimi larang dah lama aku hentak bangla bodoh ni.

aimi dah selesai. dia kembali ke kereta.

sara : saya dah tahu.bangla tua tu msg. awak bagi jimi kat pakcik hasyim..hahaha..habislah jimi kena kerja..sapa jimi tu?

aimi : err..panjang ceritanya..err..kawan kepada kawan saya..emm dia gay..dia suka hindustan...kita makan dulu nak? saya lapar ni..

sara mengangguk dan memberi signal ke kanan.fuh! aimi lega yang amat..TAMAAAAAAAAAAAAT.

4 comments:

cik Lea said...

jimi sapa pulak?

jedi said...

misteri,.,...jimi tue sape??adakah aimi??

indah-chan said...

enchik kueh bakar,

sape jimi? knp aimi lega? knp aimi jln terkangkang kera?

hahaks.. cerita censored gay nihs.. haha

:p

vidadarisakura said...

boleh menang ni. haha