Followers

Sunday, February 23, 2014

menang


"Sebagai manusia kita takkan menang semua, pasti. Cuma kadang kala, sangat sakit pabila jatuh tangga dua kali di tempat yang sama" -Bukan Erra Fazira-

ps- Mode bz.

5 comments:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

wah dik.. jatuh tempat yg sama 2 kali mmg xbest..

Kniedaz said...

betul tak best..kan dah tau kat situ ble jatuh, napa nak jatuh lagi? hehehe

Petak Bunga said...

Selalu lupa..
Ambil lah pengajaran

TuN TeJa said...

bukan kita inginkn kejatuhan...takdir telah menentukan segalanya...tak de sape pun nk jatuh walaupun sekali...

kueh bakar said...


petak bunga
yup.

sis tcc
dalam bisness, aku jatuh lebih sepuluh kali sis..parah.

kniedaz
kadang kita 'spot' tempat yang pernah kita jatuh, tapi kita lalu lagi dengan rasa kita lebih berhati-hati. lebih bersedia - tapi jatuh lagi kali kedua di tempat yang sama...nak try lagi tak kali ke 3?

teja
"takdir menentukan segalanyaaaa.."
ko karoks ke tu? hahaa