Followers

Monday, February 3, 2014

blog Salam Dua Benua


Blog Salam Dua Benua adalah antara blog yang aku suka layari. Ia blog diari harian tentang makanan. Ia mungkin breakfast. Mungkin Lunch. Mungkin dinner. Mungkin juga bila-bila masa! Blog ni sentiasa mengingatkan aku tentang cerita Julie & Julia lakonan Meryl Streep dan Amy Adam. Amy Adam mencabar dirinya untuk memblog dan membuat 524 resepi dalam 365 hari yang mana resepi asal oleh chef legend - Meryl Streep.

Blog Salam Benua menambah selera aku sebab aku suka gandum. Oleh kerana dia berfamilikan mat salih maka kebanyakan resepi dia berasaskan gandum. Walaupun gambar-gambar hidangan nampak begitu 'amatur' tapi hidangan-hidangan begitu menyelerakan. Dan aku rasa ia memang sesedap gambar. Ahaks.

This blog - Sangat sukar hendak di klik 30 hari, di siang hari, di bulan ramadhan. 


3 comments:

Kniedaz said...

Blog LG a.k.a Kak Min ya..aku follow dari dulu lagi..memang best

kueh bakar said...

yolah
diolah tu.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)