Followers

Thursday, August 9, 2012

dalam hati ada taman

"tak tahu nak cakap apa.. moga pintu rezeki ko terbukak dgn seluas-luasnya..moga doa ko dimakbulkan..moga ko terus tabah dlm menempuh dugaan dan mencapai impian.."

"hmm..muka legend dalam hati ada taman rupanya ko ni..hehe..
"

-komen penyubiru-

adeh! komen jujur dan berbisa. tapi muka aku dok legend. aku rasa memang aku seorang yang berjiwa sentimental. hahaha. ahsitte! aku suka lagu-lagu slow rock jiwa-jiwa. aku suka sajak-sajak jiwa. aku suka cerita jiwa-jiwa. tapi aku juga seorang yang gile-gile dan hingar bingar. Sangat suka tengok citer pedang. citer tembak-tembak sampai otak bersepai..

dan seorang tinggi impian tapi berpegang juga pada realiti hidup..

tulisan kadang dari memori. kadang tulisan dari khayalan. kadang tulisan dari imiginasi. kadang tulisan memang dari hati..

-kehilangan mak masa 17 tahun sebelah katil hospital kerana kemalangan
-gagal berhenti dari UPM
-terpaksa menutup semua kedai-kedai dengan hutang bertimbun
-terpaksa 'hilang' diri...
-berchenta hampir 1 dekad tapi masih belum berkahwin
-kehilangan ayah disisi katil semasa menjaganya...
-memang hati remuk rendam. this is my site to tell my hurts. untuk luahkan..mungkin luahkan tidak pernah menyelesaikan masalah tapi ia sedikit melegakan...

'dalam hati ada taman' kurang tepat...'mimosa pudica dipadang rumput' lebih sesuai..

ps-sungguh cepat masa berlalu!


5 comments:

MR Penyubiru said...

pergh..komen aku didedahkan kepada umum. malu aku dibuatnya.hehe..

mimosa pudica ? cam pernah dengar jer. semalu kan. maknanya ko dari jauh nampak hepi,bila dekat ko pemalu,tapi jika dipegang boleh terluka kerana durimu.gitu ke? ehehe..

tapi ko kuat.dan semoga ko terus kuat.InsyaAllah..

kueh bakar said...

hahaha..

alien said...

mmg..masa cepat berlalu..
jadi jgn berlengah weh..lari2

Chuu Muqhlis said...

tulisan dari hati memang lebih terkesan kueh :D semoga cepat kawin ye kueh :P

b.i.n.t.a.n.g said...

kawin! kawin! sila kawin! aku nak kad taknak jemput pakai angin.