Followers

Thursday, April 21, 2011

kita akhirnya berpisah....

takdir sudah tercatat.kita akhirnya berpisah. walaupun aku sehabis cara, sehabis daya cuba untuk menyelamatkan keadaan. keadaan menjadi semakin buruk. semakin teruk..

melihat kau seperti itu.aku geleng kepala.aku tidak gembira...

pedih yang dalam. sebab bukan sekejap kita bersama. telah lama kita bersama. ke situ dan ke sini bersama. aku sayang aku.aku sayang kau. aku sayang kita. tapi jika keadaan semakin kusut. bertambah-tambah kusut.simpul-simpul manja telah menjadi simpul mati..dan nampaknya tiada jalan lain lagi. kita terpaksa berpisah. urhhh!

perpisahan tidak pernah mudah..aaarrghhh!!!











'nak potong ker tak ni....takleh nak layan DT terakhir nanti...'



"bro..pesen macam ni cun bro...takde org buat lagi..." macha
"macha, lu penah makan mesin potong rumput tak?" aku



ringannyeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

16 comments:

b.i.n.t.a.n.g said...

sedap sket mate memandang..

onino said...

Pic2 di atas ada persamaan dgn penjual cenderemata di puncak bandong. Bila melihat pic akhir tu oh cute rupanye kueh ni.

'Kita akhirnye berpisah'

||alis|| said...

tahniah! :)

walaupon nampak ringan, tapi anda anda hensem.

cer cari kaitannya ;)

||alis|| said...

*anda nampak hensem

nizamsani said...

rasa nak ngorat pun ada ni.

indah-chan said...

lame xlepak blog kuehbakar.. xsangka rambut en.kueh da pjg spi gtu.

sgt elok tgk gamba last. a great decision indeed. :)

SUPERLIKE!

rosdiana said...

kalau begini hasilnya.
kenapa tidak berpisah dari dulu lagi?

err.. aku tanak makan mesin potong rumput dik...

DiahRothman said...

KakDee lebih gembira dapat melihat En Kuihbakar yang BARU ini.....mmmm not BAD!!!

sNoe~ said...

i know that feeling..
bawa balik tak rambut tu?
Klu kat FB, dah 'like'..

yott said...

sdp mata memandang...nice

hans said...

teman rasa ekau sesuai botak
nampak hensem
teruskan jer lah botak

Mr PenyuBiru said...

wow! bob marley dah bertukay jadi mawi.hehe

VFN said...

dah tak serabai =)

TuN TeJa said...

yupp..mmg hensem sesgt bila dh botak...teh tarik & roti canai ser!!!....

aima said...

aaa...sedap mata memandang, ringan mata menengok, tak la mcm yg duk tido bwh tgga bus steng....

misz aisya said...

hahaha serabut ngat ehh tngok rambut mung! okeh, dah botak nampak kemas dan hurm hurm..not bad lah! huhu