Followers

Wednesday, May 12, 2010

badminton

aku malas nak tulis pasal thomas cup skrg...aku ilang selera tgk badminton ni lepas sistem mata 15 ditukar jadik 11...kira cam main pingpong...tak best...kalo 15 mata baru boleh tgk sumer skills...rally panjang...thrilling abiss...macam thomas cup 1992...aku form 2 masa tu...

cikgu/warden asrama bagi kelonggaran tgk tv time tu...tak payah pegi prep malam....apa lagi memang bergema laa bilik tv....bila mata terakhir sah piala milik mesia...lompat2 macam beruk laaa semua..naik histeria...panggg!!! panggg!!! abess tingkap pecah...10 saat semua org da hilang...bilik tv kosong.....tinggal laa tv sorang2...ahakss...

best tgk gambar2 ni...'gambar tanpa sempadan'..















ini pun 'tanpa sempadan' jugak...



nota kaki : aku jangka mesia tak menang tomas cup kali ni..

6 comments:

Miss Izah Mohamed said...

adeh.. luruh jantung tgk badminton kali ni...
asik berdebar je.. xleh duk diam...

zonaku said...

aku nk tgk time final ja...........


er aku nk ajak join relay for life.... sila hubungi aku

noor afzan said...

Malaysia boleh.
Datuk Lee Chong Wei terbaik..

Kapten said...

betul
masa 15 mata lg best


Latest:Piala Thomas: Strategi Yang Menjadi

Nad said...

aku pun dah xde thrill nak nengok badminton skang. kalau zaman skolah dolu2 lah, mmg gile xtdo malam nengok badminton. sonok tol time tu, ternanti nanti berdebar debar siyes.

fndrocka said...

main sukan ni memang cenderung untuk berpeluk-pelukan..huuu

Latest Entri : Peristiwa Subuh