Followers

Monday, September 9, 2013

kalendar akademik


Design ni kawan aku Fahmi(fami6438@gmail.com) buat dalam masa sehari. Suruh buat hari ni, esok siap. Boleh tahanlah sebab dia pun ada banyak kerja masa aku mintak tolong. Hantar print out siap sehari.Saiz A3, artcard 260gsm. Aku dah lama tak buat kalendar akademik ni. Sem ni nak start buat balik. Cetak pun tak banyak, seribu keping sahaja. So, sementara ramai student tengah busy tambah-drop kursus, maka eloklah aku jual benda ni kat diorang. Tadi kedai buka pukul 8 pagi, sekarang 12 malam kedai dah tutup tapi terpaksa siapkan kerja sejam dua lagi, sebab dateline pagi esok. Then tidor.

Oh ya. Aku terpaksa suruh Fahmi buat "hello kitty' sebab student ramai perempuan. Kalau ramai laki, aku dah suruh buat ultraman atau kastria baja hitam. Ahaks. Tapi ada jugak pondan tadi, "ala bang, kita tak minat helo kity, kita minat gaduh-gaduh macam KL gangster tu. Taknak la beli. Auw!".

Ashitte punya pondan.


4 comments:

TuN TeJa said...

next year leh lah upah ngko wt kalendar gmbo akukan?

hihihihi..semestinya remy ishak..ady putera xbest coz suka tunjuk anu kt org...hahahahaha...

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kalau akak suka design straight hahaha.. petak2 kotak2 abstrak pun ok ;)

kueh bakar said...

teja
tau la ko 'polis'..hahah

kak
coba la design untuk semester depan buleh? :P

alien said...

Kueh aku ada email ko, Da cek belum?