Followers

Friday, March 15, 2013

bloglist gua


aku suka membaca. bloglist-bloglist aku panjang(yeke?). bloglist ni macam library. ia umpama buku-buku. Macam -macam cerita ada. Tapi bloglist-bloglist kini semakin slow updatenya. Sama la macam aku jarang-jarang menulis.Kekangan masa semestinya. 

Ada masa maka boleh membaca tapi ada masa belum tentu boleh menulis...

Blogwalking -  Bila blogwalking musti ada jumpa blog-blog yang best yang baru timbul.. tapi untuk jumpa blog best bukan senang. Banyak jumpa yang boring-boring dulu..

blog best - dari kacamata aku. ada blog best bagi orang, tak best bagi aku. Ada blog tak best bagi orang, best bagi aku - macam makanan kan. taste kita ada sama. ada lain. Sebab tu dipanggil manusia. :D

detik jantung waktu - blog yang menghuni tangga terbawah.  Antara blog terawal yang aku baca dan suka. ia hanya kisah peribadi. Susah mencari blog lelaki yang berdiari dan best. dia selalu update blog dipagi hari. jadi ia bacaan wajib seperti surat khabar. 

Yang best cerita dia panjang-panjang dan konsisten. Detik Jantung Waktu antara yang menghairahkan aku untuk berblog cuma ia mengambil masa panjang sebelum aku berblog pada 2008.

Trankuiliti Tronoh - pun aku suka.  entry 'Too Many Walls And Not Enough Bridges' sangat jujur.  Lelaki susah menulis tentang hati. Harap ada sambungannya nanti..

bloglist - ada yang aku tunggu-tunggu updatenya. ada yang biasa-biasa. dan kerana aku melayu, ada blog yang 'kita berbudi, kita berbahasa, orang memberi kita merasa'. 

my bloglist - dont stop writing. just dont..


"we read to know we are not alone" c.s lewis


5 comments:

TuN TeJa said...

Assalamualaikum,
lama tak merayau waktu pagi...blog aku jenis "kita berbudi,kita berbahasa org memberi kita merasa"...hihihiii..

kueh bakar said...

teja..
ko memang laser
ahaks

TuN TeJa said...

hahahahahahah..laser kit jer bro...

Chuu Muqhlis said...

hai baby :p :p :P

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Kueh

bila baca entri ko nie terasa pulak sebab akakdah lama tak update heheheh.. tuh yang terus update blog ahaks