Followers

Thursday, January 10, 2013

terukir di bintang

selamat tahun baru readers.

"The bad news is time flies. The good news is you're the pilot"--Michael Althsuler--

tak tengok ajl pun. sangat-sangat sibuk kerana student dah hampir ke penghujung semester. Semua last minit kerja, kejar dateline.  Kedai buka pukul 8 pagi sampai 4 pagi adakalanya. Rasa macam zombie..

Terukir di bintang memang lagu yang best . sekali kau dengar kau dah tahu lagu itu memang sedap. Ada lagu kau kena dengar 2, 3, kali baru ngam dengan telinga. Ada juga lagu kau sangat benci tapi selalu main di radio, dan tetiba mulut kau pun terikut dengan lagu kau benci tu.. Shitte!

Terukir di bintang sekalipun sedap, unik dan mempesona tidak mampu jadi juara sebab lagunya terlalu pendek dan mengulang-ulang lirik. ia terlalu simple. Seolah-olah penciptanya terlalu takut untuk terus memanjangkan lirik dan akhirnya playsafe..

umpama kau mahu senggama, buka baju dah terkeluar spermas...

Sedap tapi tidak puas.


Bila kau blogging suka-suka tapi tak boleh berhenti, sila jadi macam vokalis tu. Dia suka menyanyi. Sangat suka. 

nevermind tangan kena ketuk dengan drumer. nevermind ada awek depan muka. nevermind ada 'tanduk' di kepala. nevermind ada jiran tua lalu naik motor (angkat tangan tanda hormat tu. ahaks)..nevermind ada 'mic' bekas sumi jelly.. 

the song tetap terus.  gua tabik.

2 comments:

misz aisya said...

aku igt agi mse mula2 dgr lagu yuna tu, aku mati2 igtkan lagu p ramlee. and sjak pertama kali dgr, aku ulang berkali-kali sbb best. tp, xpuas sbb pendek sgt..

Kniedaz said...

hahaha..betul macam lagu lama...tapi sangat best..betul juga ada lagu kita benci dengar tapi sebab selalu dengar mulut ternyanyi sama...hohoho