Followers

Monday, July 16, 2012

karat


bila lama tak menulis. sukar untuk kembali menulis. ia pegun. tiada momentum..banyak benda yang hendak ditulis sebenarnya tapi kekangan masa, keletihan dan kesibukan, membataskan.

aku berharap 'keghairahan' aku. 'keberahian' aku dalam menulis akan terus. Menulis itu satu kepuasan untuk diri sendiri.

Er.bukan sahaja menulis, buku yang aku beli, Dr. Umum yang tebal macam novel Ketika Cinta Bertasbih, masih belum habis dan tidak bergerak mukasuratnya. aiseh! nanti-nanti, boleh lah aku sinopsiskan bab-bab dalam Dr. Umum.

22 tahun sebagai perdana menteri tentulah ada cerita-cerita yang menarik untuk diceritakan.

yangtulis-delete.tulis-delete,
ubi






4 comments:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

chaiyok2 dik.. teruskan menulis.. kadang2 walaupun lama tak menulis.. biarlah sesekali menulis tuh panjang sikit ahaks ;)

MR Penyubiru said...

tu la..sape suh cuti menulis lama sgt..ekeke... sama jugak macam baca buku,masa memula beli semangat baca,tapi bila tak baca 2,3 hari,lepas tu terus cam takde mood nak sambung baca.. butu WTF aku dah sebulan beli tapi tak khatam lagi baca..adeh..

Chuu Muqhlis said...

rasa susah sebab dah lama x menulis., tp bila dah start menulis semula, bende tu dah jadi senang hehe..

whitelilies island said...

tulis-delete, tulis-delete! sabo je la.. hehehe

same here -_-"