Followers

Saturday, February 5, 2011

kenapa org suka citer hantu?



sekarang ramai orang mahu buat filem hantu.bikin citer hantu - citer yang menakutkan orang adalah lebih senang dari buat citer lawak atau citer sedih.

situasi dalam wayang.jum kite bum bum beng!

"takutlah tgk citer ni bang" mira suci
"takpe abang ade..pegang abang kalo takut" abang negro

"eeiiiii!!!!!!!" mira suci
"takpe peluk abang"
"takpe org tak nampak gelap"
"abang pun gelap ni..nampak gigi je..he he he"
"eihh lucu la abang ni.." mira suci

kepala lentuk bersama.
tangan bergenggaman.

cokekkk!!! si negro mencucuk jari ke perut mira.
"abg eminem!! jangan laa..tekejut mira.."
"geli tauuu!"

bila hantu muncul...banyak kali si mira tutup mata.
bila sound ngeri...banyak kali si mira tutup telinga.

hinggalah wayang tamat.

*****************************************************

kring! kring! tepon mira berbunyi.

"helo mira..ko tgk citer hantu polong beribu pontianak berbapa pocong, best tak? jalan citer camner?" kawan mira

"helo..entah aku tak tahu..tapi serammlahh...takut amat..aku tutup mata hampir 1 jam!!! seraaaaaammmm!" mira

"eiii besttnyaaa..nak tgklahhh" kawan mira.

*****************************************************

dalam perjalanan pulang naik kereta

"mira nak tgk lagi tak citer tadi? abang tgkkk bestttt saangattt citer tadi..kita tengok midnight laa pulak baru takut impak maksima!"

"nak..nak...5 kali tengok pun tak pe!"

abang negro senyum sumbing.

mira suka apa yang dia rasa.negro suka apa yang dia dapat.

*****************************************************


1. Ngangkung
MIG PRODUCTION SDN.BHD. 8.18juta 2011

2. Hantu Kak Limah Balik Rumah
TAYANGAN UNGGUL SDN. BHD. 8.12 2011

3. Adnan Sempit
MIG PRODUCTION SDN.BHD. 7.66 2010

4. Lagi-lagi Senario
GRAND BRILLIANCE SDN.BHD 6.33 2001

5. Geng : Pengembaraan Bermula
LES' COPAQUE PRODUCTION SDN.BHD. 6.20 2009

6. Sembilu 2
SKOP PRODUCTION SDN. BHD. 6.10 1995

7. Jangan Pandang Belakang Congkak
MIG PRODUCTION SDN.BHD. 6.09 2009

8. Jangan Pandang Belakang
MIG PRODUCTION SDN.BHD. 5.78 2007

9. KL Drift 2
SKOP PRODUCTION SDN. BHD. 5.67 2010

10. Khurafat
SKOP PRODUCTION SDN. BHD. (masih tayang)5.33 2011

****************************************************************8

aku tidak suka tgk citer hantu.sebab aku selalu travel / drive malam2...kalau kurang tgk citer hantu maka kuranglah imaginasi tentang hantu...imiginasi dan perasaan pabila pandu malam sangatlah tidak sihat...aku tak pernah jumpa hantu dan biarlah ia begitu..filem KARAK pula akan ditayangkan.haiyo!

4 comments:

sharamli said...

bukan main lagik mira..heee

The Nurul said...

trailer filem karak macam er takde la takut sangat kot. kot la. hihi

risanur said...

lain org lain pandangan nye...tengok suasana skrg dah jadi trend cerita seram...layan kan je la...

cik sNoe~ said...

tak suke gak tgk filem seram2 nih.. kalau nak tgk, ramai2 ok kot, tapi rasenye buat bazir letrik coz.. mata tutup ngan bantal.. huhu..