Followers

Tuesday, November 11, 2008


Snow Queen dan Taiyou No Uta

hehehe.aku bukan mat bunga..snow queen ni citer korea. Taiyou No Uta ni citer jepun...
citer tentang chenta dan mati...ketawa dan air mata.

snow queen skrip dia touching habis...lagi pun aku rasa org korea cakap lembut...intonasi dia sedap...aku rasa citer karan johar pun kalah skrip dia.(dilwale la)...kuikuikui. Kalah teruk la drama malaysia...sekarang memang byk telefilm kat tv...tapi aku ni jarang tgk tv...aku suka tgk toll gate girl...lakonan amy mastura...cari kat youtube pun takde org upload...husss...

snow queen dia punya hero tak agresif...lembik sikit laaa hero...kalo hero tegas karektor dia mantap laaa...heroin memang class..

bila org mata sepet buat citer macam ni.... diorg macam cari apa itu mati...apa selepas mati...kenapa mati....mereka seolah mencari jawapan....



Menulis

kita semua harus terus menulis dan menulis. cerita mu adalah cerita ku...cerita ku juga ceritamu...membaca adalah terlalu senang...mula menulis tidaklah payah...berterusan menulis sedikit sukar....menghabiskan penulisan adalah terlalu sukar....kita juga harus terus membaca dan membaca....

2 comments:

FarA AqMa said...

sy baru tgk cerita tai you no uta tu.
emmm.sedih sgt2.
tp ptt contohi gul tu yg tak pernah putus asa.

kueh bakar said...

btol fara...
semangat dia yang sgt kuat kena kita contohi...mungal...